"Žaibo Rato" klubo forumas

OPEL automobilių gerbėjai
Dabar yra 2021-09-28 09:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Prieš kurdami naują temą/pranešimą, susipažinkite su forumo taisyklėmis



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2015-12-05 23:04 
Atsijungęs
Opelių ASAS(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-02-13 18:59
Pranešimai: 6582
Miestas: Kaunas/Vilnius
Šeštadienio vakarą Vilniuje paaiškėjo, kas tapo geriausiu nauju automobiliu Lietuvoje. 10 automobilių temomis rašančių žurnalistų komisija paskelbė savo verdiktą.
Lietuvos „Metų automobiliu 2016“ išrinktas „Opel Astra“. Jis nugalėjo vos dviejų taškų skirtumu.
Į vertingiausią titulą pretendavo septyni modeliai – „Audi A4“, „Ford S-Max“, „Hyundai i20“, „Mercedes-Benz GLC 220d“, „Opel Astra“, „Škoda Superb“ ir „Volvo XC90“.


http://auto.lrytas.lt/naujienos/isrinkt ... s-2016.htm

_________________
Traktoriai ciulpia!
BMW 540i M62 ENA:666


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 12:00 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Žvelgiant iš pragmatiškosios pusės, Astra nusipelnė šio titulo. Aišku, išties geriausi šių metų automobiliai yra Volvo XC90 ir BMW 7 klasė :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Šią savaitę kelias dienas viešėjau Vengrijoje, kur su naująja Astra šią šalį pervažiavom skersai ir išilgai bei lankėmės šalia sienos su Austrija įkurtoje Opel variklių gamykloje.
Galiu pasakyti tiek - K kartos astra už J geresnė visais atžvilgiais - tiek išorės dizainu, tiek interjero erdve ir medžiagų kokybe, tiek valdymu (kai kurios versijos dabar lengvesnės net 200 kg!) ir, svarbiausia, - technologijomis.
Užsisakius reikiamus papildomos įrangos paketus, ši Astra greitkelyje iš esmės gali važiuoti pati - tik teisės aktai kol kas to neleidžia. Visos versijos bus su spalvotais ekranais tiek prietaisų skydelyje, tiek centre - 7 arba 8 colių, palaikys Apple CarPlay ir Android Auto protokolus, tad iš esmės navigacijos užsisakinėti nebereikės.
Dar viena naujovė - AGM technologijos ergonominės sėdynės, patogumu prilygstančios Volvo krėslams. Vairuotojo galima užsisakyti ne tik elektrinę, su atmintim, bet ir su masažo funkcija. Masažuojanti sėdynė ASTROJE! :)

Varikliai, bent jau prekybos pradžioje, bus trys - 1,0 litro 3 cilindrų 115 AG ir 1,4 litro 4 cilindrų 150 AG benzininiai bei 1,6 litro, iki 136 AG dyzelinis. Vėliau atsiras 1,6 litro 200 AG benzininė, ir, aišku, OPC versijos.
1 litro versijos neišbandžiau, tačiau tas pats motoras Corsoje sukasi labai smagiai, ir, svarbiausia, visai nevibruoja, kas būdinga kitiems 3 cil. agregatams. 1,4 traukia normaliai, tačiau man - pernelyg elastingas. Tiesa, taupus - po kelių šimtų km vidurkis buvo apie 5,4 l/100 km. 1,6 dyzelis yra pasiutusiai tylus ir pasistengus užmiestyje galima palįsti po 4 l/100 km kartele. Vienu baku galima laisvai nuvažiuot kur kas daugiau nei 1000 km.

Bene didžiausią įspūdį paliko Matrix technologijos LED žibintai. Sutemus, užtenka paspausti vieną mygtuką ant posūkių svirties, ir ilgos - trumpos šviesos persijungia automatiškai. Tiksliau, visą laiką dega ilgosios šviesos, ir kelias apšviečiamas iš visų pusių fantastiškai. Spindulio ilgis siekia net 350 metrų į priekį ir 180 laipsnių į šonus. Susitikus iš priekio atvažiuojantį automobilį, po vieną užgesinami kairiojo žibinto LED'ai (jų ten gal 6 ar 8 ), ir matai, kaip ties tuo automobiliu sudaroma "tamsos" zona, ir jo vairuotojas neakinamas, o tu vis vien važiuoji lyg dieną. Pliusas tas, kad šie LED'ai yra stacionarūs (tik nukreipti skirtingais kampais), tad nėra juos sukiojančių motoriukų - bus mažiau kam sugesti. Iki šiol tokios sistemos buvo tik tokiose markėse kaip Mercedes ar Audi.
Šie Intellilux žibintai kainuos apie 1100 eurų, bet neabejoju, kad visiems pirkėjams bus verta juos užsisakyti.

Intellilux iš Youtube.com


Dar lankiausi Opel variklių gamykloje, kur surenkami "Family 1", t.y. 1.6 XER, 1.8 XER ir 1.6T motorai bei naujieji "Flex" serijos agregatai - 1.6 XHT ir SHT benzininiai (125 -150 kW) bei 1.6 DTL, DTH ir DTR (81 - 118 kW) dyzeliniai motorai bei naujausias 1.0 litro 999 cm3 benzininis variklis.
Pernai čia pagaminta 400 000 motorų. Kai kurios gamyklos linijos dirba 4-5 pamainomis, sustodamos tik sekmadienį, nuo 14 iki 17 valandos :)
Vaizdelis pakankamai įspūdingas, visur pilna robotų, tačiau nemažą dalį darbo vis vien atlieka žmonės (vengrų darbo jėga vis dar pigesnė nei robotų). Žodžiu, netolimoje ateityje visi važinėsim su šioje gamykloje surinktais motorais).

"Senieji" 1,8 XER motorai.
Paveikslėlis

Naujojo 1.0 litro motoro galvos. Liejamos ir šlifuojamos vietoje.
Paveikslėlis

Šitas vyrukas šviesiomis petnešomis visą dieną sėdi ir prisukinėja sankabas. Jei kas nors suges, žinosit, kur kreiptis :D
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 12:26 
Atsijungęs
Forumo moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-01-04 07:33
Pranešimai: 4912
Miestas: Drsk
jei mokkoj stovi toks pats 1.4t benzininis agregatas apie kury tu sakai, kad jis smagiai sukasi, tai tada as visai nieko nebesuprantu :G
man jis vaziavo kaip dulkiu siurblys, o gal dar prasciau :G
bet siaip joooo, sita astra visai graziai ziurisi.
man tik idomu ar gryz kada opelis prie rwd?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 12:37 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Mokkoj stovi senesnis, 140 AG. Naujasis 1,4 Turbo turi 150 AG.
Sakydamas "smagiai sukasi" turiu omenyje, kad jo visiškai pakanka važiuoti pakankamu temu ir lenkimams, tačiau šiaip tu teisus - jis bedvasis.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 12:42 
Atsijungęs
Forumo moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-01-04 07:33
Pranešimai: 4912
Miestas: Drsk
140AG ir apgailetini 200Nm :G
beto man mokkoj kuro sanaudos niekaip nesigavo mazesnes, nei 7.8l ir tai pagrinde trasoj nevirsijant 130km/h.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 13:03 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Tai visiškai naujas B14XFT tiesioginio įpurškimo variklis su 150 AG ir 245 Nm, tad jo nereikėtų lyginti su senuoju 1,4 Turbo :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-06 13:05 
Atsijungęs
Forumo moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-01-04 07:33
Pranešimai: 4912
Miestas: Drsk
nelyginu, tik sakau, kad kazkaip tikejausi daugiau is to senojo motoro.
palikim AG ir Nm sone, bet vistiek su 6begiais ir start stop sistema, kazkaip tikejausi mazesniu kuro sanaudu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-12-07 09:35 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Didesnės nei galėtum tikėtis sąnaudos - visų šiuolaikinių mažo darbinio tūrio turbininių motorų rykštė.
Realiai dabar jau nebeverta kreipti dėmesio į variklių darbinį tūrį - tiesioginis įpurškimas ir pažangus priverstinis pripūtimas leidžia pasiekti tokį galingumą, apie kokį anksčiau nė pasvajoti negalėjome (pvz, 240 AG iš 3 cil. 1,5 litro - BMW arba 270 AG iš 4 cil. 1,6 litro - Peugeot), TAČIAU tai reiškia ir atitinkamas degalų sąnaudas.
Fizikos neapgausi - didelei galiai reikia didelio tūrinio efektyvumo, t.y. daug oro ir daug degalų.
Šių mažo darbinio tūrio motorų "privalumas" - puikūs rezultatai sintetiniuose NEDC degalų sąnaudų testuose. Tačiau realybėje šie skaičiai skiriasi kur kas labiau nei, pvz, didelio darbinio tūrio atmosferinių motorų atveju.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-02-29 20:04 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2016-01-26 23:01
Pranešimai: 38
Miestas: Klaipeda
Astra išrinkta ir Europos metų automobiliu!

_________________
Wir Leben Autos.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Sukurta subsilver2 pagrindu. Pagamino Geremio
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007