"Žaibo Rato" klubo forumas

OPEL automobilių gerbėjai
Dabar yra 2019-08-17 20:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Prieš kurdami naują temą/pranešimą, susipažinkite su forumo taisyklėmis



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-02 20:45 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
gigo rašė:
sveiki, nusipirkau as si stebukla is Gargzdu, buciau pirmiau cia forume paskaites buciau kogero neemes, bet kaip sako protas po to vaiksto, nusiderejau iki 2k eur, dar gavau ziemines padangas su lietais ir stiklas buvo pakeistas jau ,...
Kai paskambinau seke ta pacia pasaka kaip ir tau , kad tokios nerealios dar nebuvo mates :-))))))), beje pasakojo ir apie tave, sake labai pedantiskas buvo is vilniaus atvaziaves apziurinejo viskas patiko, tik galines dureles sumaise reikala :-)))))), nes labai pedantas sake esi :-), ai dar liepiau pravaryt technikine , tai matos per pazistamus ir pravare, pats varysiu i eolta ant stendo perkratyt kad matyt kas ir kaip, vaziuoja siaip normaliai, dumo nepucia, tik tas turbo svilpimas idomus toks , sakau gal net ne turbinos o koks intercooleris kiauras, noras tiek ir tenusimanau, beje labai likau nustebes, kad nera lempu aukscio reguliatoriaus, tik ratukas spidometro apsvietimui kazi ar taip turi but ar meistriskai isimta ir pakavota nors kiek studijavau , nedraskyta ligtais
parsisiunciau istorija , is olandu, tai sesi savininkai, bet visi privatus , spidometras vietoj 233k - 380k , ka as zinau vaziuoja masina ramiai, variklis dirba ramiai, 6 kausai savo duoda pajust , ziuresim kiek ilgai


Sveikinu su pirkiniu :) Na, reik tikėtis, kad viskas bus gerai (y) Dėl žibintų aukčio reguliavimo - čia Xenon, todėl privalomai stovi automatinis reguliavimas. Atsarginį ratą gal irgi įdėjo? Šiaip iš principo ji man visai patiko, bet įvertinus kainą ir kad reiks dar į ją investuoti, tai nusprendžiau dar paieškot :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-03 16:48 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-08 16:40
Pranešimai: 316
Miestas: Jasiunai (Netoli Vilniaus)
gigo rašė:
dariussaulis rašė:
Prikeliu primirštą temą. Praėjus 7 metams sugalvojau grįžti prie omegos. Šiandien teko apžiūrėti tokią http://www.autogidas.lt/opel-omega-b-fl-universalas-2003-0127749338.html
Telefonu nupasakojo, jog toks "ledas", jog seniai teko tokią parvaryti į LT. Realybė šiek tiek kitokia: Keistai švilpia turbina (sakė, jog turbina keista, nes, turbūt, buvo sklendės įtrauktos, kurių nebėra jau), pavažiavus kelis km ir sustojus - salone jaučiamas tepalo kvapas (buvo keistos pakaitinimo žvakės, tai gal kolektorių nuiminėjant kur ir prilašėjo, bet mažai tuo tikiu), dar ant neįšilusio variklio atsukus tepalo dangtelį gan stipriai veržėsi dūmas, ar tai normalu? Trūkęs priekinis stiklas, galinių durelių apdaila su izoliacija prikabinta.... Ir galiausiai tokios smulkmenos, kaip nėra atsarginio rato, išpjautas katalizatorius, vasarinės padangos (dvi iš jų nekažką) ir pan. Tai už tokią kainą... Pavajot ją jam parduot...

Yra dar variantų, kuriuos bandysiu apžiūrėt, tad klausimas, į ką dar derėtų atkreipti dėmesį? Būtent 2.5DTI 110kw. Kaip atskirt, užvaikytas tas variklis ar ne? Nesu super nusimanantis automobiliuose, bet ką išvardinau anam variante, tai čia ir nelabai žinant neįmanoma nepastebėti. Gal yra kokių specifinių vietų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį?


sveiki, nusipirkau as si stebukla is Gargzdu, buciau pirmiau cia forume paskaites buciau kogero neemes, bet kaip sako protas po to vaiksto, nusiderejau iki 2k eur, dar gavau ziemines padangas su lietais ir stiklas buvo pakeistas jau ,...
Kai paskambinau seke ta pacia pasaka kaip ir tau , kad tokios nerealios dar nebuvo mates :-))))))), beje pasakojo ir apie tave, sake labai pedantiskas buvo is vilniaus atvaziaves apziurinejo viskas patiko, tik galines dureles sumaise reikala :-)))))), nes labai pedantas sake esi :-), ai dar liepiau pravaryt technikine , tai matos per pazistamus ir pravare, pats varysiu i eolta ant stendo perkratyt kad matyt kas ir kaip, vaziuoja siaip normaliai, dumo nepucia, tik tas turbo svilpimas idomus toks , sakau gal net ne turbinos o koks intercooleris kiauras, noras tiek ir tenusimanau, beje labai likau nustebes, kad nera lempu aukscio reguliatoriaus, tik ratukas spidometro apsvietimui kazi ar taip turi but ar meistriskai isimta ir pakavota nors kiek studijavau , nedraskyta ligtais
parsisiunciau istorija , is olandu, tai sesi savininkai, bet visi privatus , spidometras vietoj 233k - 380k , ka as zinau vaziuoja masina ramiai, variklis dirba ramiai, 6 kausai savo duoda pajust , ziuresim kiek ilgai


Idomų, ar tikrai jisai vartojo žodi Pedantas??? :D :D :D

_________________
Omega 2.2 Dti 2002m. Design for my editions -ex
Opel Astra 2.0 Dtl 2000m. Automat. Pilna. Zmonos
Vectra C 1.9 d 2005 Universal - EX! Last Zopel in my Life!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-04 14:36 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2016-03-02 10:03
Pranešimai: 3
Omeginas77 rašė:
gigo rašė:
dariussaulis rašė:
Prikeliu primirštą temą. Praėjus 7 metams sugalvojau grįžti prie omegos. Šiandien teko apžiūrėti tokią http://www.autogidas.lt/opel-omega-b-fl-universalas-2003-0127749338.html
Telefonu nupasakojo, jog toks "ledas", jog seniai teko tokią parvaryti į LT. Realybė šiek tiek kitokia: Keistai švilpia turbina (sakė, jog turbina keista, nes, turbūt, buvo sklendės įtrauktos, kurių nebėra jau), pavažiavus kelis km ir sustojus - salone jaučiamas tepalo kvapas (buvo keistos pakaitinimo žvakės, tai gal kolektorių nuiminėjant kur ir prilašėjo, bet mažai tuo tikiu), dar ant neįšilusio variklio atsukus tepalo dangtelį gan stipriai veržėsi dūmas, ar tai normalu? Trūkęs priekinis stiklas, galinių durelių apdaila su izoliacija prikabinta.... Ir galiausiai tokios smulkmenos, kaip nėra atsarginio rato, išpjautas katalizatorius, vasarinės padangos (dvi iš jų nekažką) ir pan. Tai už tokią kainą... Pavajot ją jam parduot...

Yra dar variantų, kuriuos bandysiu apžiūrėt, tad klausimas, į ką dar derėtų atkreipti dėmesį? Būtent 2.5DTI 110kw. Kaip atskirt, užvaikytas tas variklis ar ne? Nesu super nusimanantis automobiliuose, bet ką išvardinau anam variante, tai čia ir nelabai žinant neįmanoma nepastebėti. Gal yra kokių specifinių vietų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį?


sveiki, nusipirkau as si stebukla is Gargzdu, buciau pirmiau cia forume paskaites buciau kogero neemes, bet kaip sako protas po to vaiksto, nusiderejau iki 2k eur, dar gavau ziemines padangas su lietais ir stiklas buvo pakeistas jau ,...
Kai paskambinau seke ta pacia pasaka kaip ir tau , kad tokios nerealios dar nebuvo mates :-))))))), beje pasakojo ir apie tave, sake labai pedantiskas buvo is vilniaus atvaziaves apziurinejo viskas patiko, tik galines dureles sumaise reikala :-)))))), nes labai pedantas sake esi :-), ai dar liepiau pravaryt technikine , tai matos per pazistamus ir pravare, pats varysiu i eolta ant stendo perkratyt kad matyt kas ir kaip, vaziuoja siaip normaliai, dumo nepucia, tik tas turbo svilpimas idomus toks , sakau gal net ne turbinos o koks intercooleris kiauras, noras tiek ir tenusimanau, beje labai likau nustebes, kad nera lempu aukscio reguliatoriaus, tik ratukas spidometro apsvietimui kazi ar taip turi but ar meistriskai isimta ir pakavota nors kiek studijavau , nedraskyta ligtais
parsisiunciau istorija , is olandu, tai sesi savininkai, bet visi privatus , spidometras vietoj 233k - 380k , ka as zinau vaziuoja masina ramiai, variklis dirba ramiai, 6 kausai savo duoda pajust , ziuresim kiek ilgai


Idomų, ar tikrai jisai vartojo žodi Pedantas??? :D :D :D



Patikek tikrai :-) , net per kelis kartus pakartojo, del to ir istrigo :-),
Zapaske irgi idejes jau buvo :-)
beje dar pora klausimu, prie 100-110 kai isibegeji atsiranda tokia vibracija , pati vibracija nezimi bet labai zemo daznio uzimas , lyg is galo gali but reduktorius? arba smagratis jei visgi is priekio?
neskubu nieko daryt, uzsidesiu vasarinius ratus, mazu tekiniai cia taip triuksmauja, bet klausiu i prieki jau :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-04 15:55 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
gigo rašė:

Patikek tikrai :-) , net per kelis kartus pakartojo, del to ir istrigo :-),
Zapaske irgi idejes jau buvo :-)
beje dar pora klausimu, prie 100-110 kai isibegeji atsiranda tokia vibracija , pati vibracija nezimi bet labai zemo daznio uzimas , lyg is galo gali but reduktorius? arba smagratis jei visgi is priekio?
neskubu nieko daryt, uzsidesiu vasarinius ratus, mazu tekiniai cia taip triuksmauja, bet klausiu i prieki jau :-)


Čia automatas, be smagračio ;)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-04 16:38 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-01-07 15:36
Pranešimai: 1466
Miestas: Siauliai
čia matyt kai 5 šaiba (pūslė) mechaniškai susirakina, gali sklisti toks garsas.

_________________
Omega B 2.5 V6 95 ex
Astra GSi16V Ex
Omega B 2.2DTi ex
Insignia ST 2011/APD118kW


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-04 22:30 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-07-09 18:21
Pranešimai: 1447
beje dar pora klausimu, prie 100-110 kai isibegeji atsiranda tokia vibracija , pati vibracija nezimi bet labai zemo daznio uzimas , lyg is galo gali but reduktorius? arba smagratis jei visgi is priekio?
neskubu nieko daryt, uzsidesiu vasarinius ratus, mazu tekiniai cia taip triuksmauja, bet klausiu i prieki jau :-)[/quote]


daug kas gali but-kardanas,pakabinamas,pusasiai,ratu guoliai,reduktorius/jo guoliai/


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-04 22:44 
Atsijungęs
Opelių ASAS(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-02-13 18:59
Pranešimai: 6582
Miestas: Kaunas/Vilnius
Padangas dar pridekim :)

_________________
Traktoriai ciulpia!
BMW 540i M62 ENA:666


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-06 20:41 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2016-03-02 10:03
Pranešimai: 3
sarasas aiskus, dekui uz konsultacijas , pradesim nuo ratu , po to kapstysim giliau jei ka,

kuro vidurkis svieciasi apie 8,5-9 bet jauciu cia turetu buti norma pagal varikli ir svori...?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-06 23:48 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
gigo rašė:
sarasas aiskus, dekui uz konsultacijas , pradesim nuo ratu , po to kapstysim giliau jei ka,

kuro vidurkis svieciasi apie 8,5-9 bet jauciu cia turetu buti norma pagal varikli ir svori...?


Susikurk jau savo temą garaže, nes šitoj jau į lankas nuklydom su diskusijom :) Mano Mechaninė 2.2 virš 9 valgo, tai skaitau normaliai, kaip 2t mašinai su 88kw :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-07 12:02 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-08 16:40
Pranešimai: 316
Miestas: Jasiunai (Netoli Vilniaus)
dariussaulis rašė:
gigo rašė:
sarasas aiskus, dekui uz konsultacijas , pradesim nuo ratu , po to kapstysim giliau jei ka,

kuro vidurkis svieciasi apie 8,5-9 bet jauciu cia turetu buti norma pagal varikli ir svori...?


Susikurk jau savo temą garaže, nes šitoj jau į lankas nuklydom su diskusijom :) Mano Mechaninė 2.2 virš 9 valgo, tai skaitau normaliai, kaip 2t mašinai su 88kw :D


Manoji per kompą rodo kad 7,3 valgo (vidurkis), tai panašiai tiek ir yra realiai. Vairavimas vykstą 50/50 miestas/užmiestis.

_________________
Omega 2.2 Dti 2002m. Design for my editions -ex
Opel Astra 2.0 Dtl 2000m. Automat. Pilna. Zmonos
Vectra C 1.9 d 2005 Universal - EX! Last Zopel in my Life!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-07 12:04 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-01-07 15:36
Pranešimai: 1466
Miestas: Siauliai
opel1 rašė:
beje dar pora klausimu, prie 100-110 kai isibegeji atsiranda tokia vibracija , pati vibracija nezimi bet labai zemo daznio uzimas , lyg is galo gali but reduktorius? arba smagratis jei visgi is priekio?
neskubu nieko daryt, uzsidesiu vasarinius ratus, mazu tekiniai cia taip triuksmauja, bet klausiu i prieki jau :-)



daug kas gali but-kardanas,pakabinamas,pusasiai,ratu guoliai,reduktorius/jo guoliai/[/quote]

Dar prisiminiau, galinės pakabos didieji sailentai sukeldavo tokius panašius simptomus.

_________________
Omega B 2.5 V6 95 ex
Astra GSi16V Ex
Omega B 2.2DTi ex
Insignia ST 2011/APD118kW


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-11-05 11:57 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2010-04-04 13:12
Pranešimai: 12
perskaiciau visa tema bet taip iki galo ir nesupratau tai galima tas sklendes isimti is isiurbimo kolektoriaus ar vistik jos reikalingos?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-11-05 16:38 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Trumpas atsakymas:
galima (ir rekomenduotina) išimti, bet jos reikalingos.

Ilgesnis atsakymas:
šias sklendes BMW į M serijos dyzelinius motorus montavo (nuo 2009 m. šios technologijos atsisakė) siekiant padidinti degimo proceso efektyvumą varikliui veikiant laisva eiga ir žemais sūkiais. "Standartinėje" pozicijoje sklendės yra horizontalios įsiurbiamo oro srautui, tačiau jos įsiurbimo kanalo visiškai neuždaro, ir sudaro turbulenciją, pagerinančią dujų išsimaišymą esant mažam variklio greičiui - taip gaunamas geresnis dujų-kuro mišinio degimas. Akceleruojant sklendės pamažu atsiveria, ir, maždaug nuo 2000 sūkių, atsistoja vertikaliai įsiurbiamo oro srautui, t.y. visiškai netrukdo jam tekėti.
Dėl to jas išėmus, teoriškai gali šiek tiek sumažėti trauka mažais sūkiais ir padidėti dūmingumas, tačiau praktiškai skirtumą pastebėti nepaprastai sunku.
Išimti rekomenduotina, nes sklendės dažnai lūžta ir nukeliauja į cilindrą su visomis tokio proceso pasekmėmis...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-11-05 20:18 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2010-04-04 13:12
Pranešimai: 12
Fatmann rašė:
Trumpas atsakymas:
galima (ir rekomenduotina) išimti, bet jos reikalingos.

Ilgesnis atsakymas:
šias sklendes BMW į M serijos dyzelinius motorus montavo (nuo 2009 m. šios technologijos atsisakė) siekiant padidinti degimo proceso efektyvumą varikliui veikiant laisva eiga ir žemais sūkiais. "Standartinėje" pozicijoje sklendės yra horizontalios įsiurbiamo oro srautui, tačiau jos įsiurbimo kanalo visiškai neuždaro, ir sudaro turbulenciją, pagerinančią dujų išsimaišymą esant mažam variklio greičiui - taip gaunamas geresnis dujų-kuro mišinio degimas. Akceleruojant sklendės pamažu atsiveria, ir, maždaug nuo 2000 sūkių, atsistoja vertikaliai įsiurbiamo oro srautui, t.y. visiškai netrukdo jam tekėti.
Dėl to jas išėmus, teoriškai gali šiek tiek sumažėti trauka mažais sūkiais ir padidėti dūmingumas, tačiau praktiškai skirtumą pastebėti nepaprastai sunku.
Išimti rekomenduotina, nes sklendės dažnai lūžta ir nukeliauja į cilindrą su visomis tokio proceso pasekmėmis...

dekui uz atsakima.zodziu nusipirkus operuoju lauk ir nesuku galvos.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-12-27 11:31 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-24 16:23
Pranešimai: 42
Miestas: Kaunas
Sveiki, ieškau švytuoklės. Servise paaiškino, kad tinka tik originali, kurios kaina 120€. Kai tuo tarpu neoriginali kainuoja apie 16€, bet deje tokia netinka.
Galvoju gal pavyks rasti dėvėta geros būklės, maniškė labai jau kliba, neina net suvedimo padarryti. Auto Opel Omega 2.5DTI 110kW 2001 Sedanas W0L0VBM6921010623
Paieška paga;l detalės kodą: https://www.google.lt/search?q=90305898&espv=2&biw=1547&bih=892&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj5v5PM8JPRAhWEDCwKHeJYD-IQsAQIHw

_________________
Opel Omega 2.5 DTI '02


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Sukurta subsilver2 pagrindu. Pagamino Geremio
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007