"Žaibo Rato" klubo forumas

OPEL automobilių gerbėjai
Dabar yra 2019-12-07 20:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Prieš kurdami naują temą/pranešimą, susipažinkite su forumo taisyklėmis



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2014-11-12 21:52 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-24 16:23
Pranešimai: 42
Miestas: Kaunas
Turiu du metus. Sedanas. Mechaninė dėžė.
Tik nupirkus teko pakeisti visas 6'ias pakaitinomo žvakes. Servise su purkštukų tikrinonais apie 500 Lt, o jau po 2'jų metų teko remontuoti turbiną apie 1000 Lt. Tiek iš rimtesnių remontų.
Smulkūs elektros gedimai, kurių dar netvarkiau, tai nuolatos kompo metami įspėjimai stabdžių kaldėlių, aušinimo skysčio bei alyvos lygio daviklių, nors viskas norma. Taip pat ėmė mirgėti spalvotasis ekranas, kas kiek žinau, yra liga jų.. Bandžiau pats remontuoti, nesėkmingai. Pastuksenu, kaip seną televizorių ir atsigauna..
Šiaip esu patenkintas. Kompfortas, tyliai dirbantis variklis, ko daugiau reikia.. Aišku apetitu nesiskundžia, bet komfortiškas važiavimas negali būti pigesnis už erzinatį 4 cilindrų bruzdesį..

_________________
Opel Omega 2.5 DTI '02


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2014-11-12 22:46 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-12 17:34
Pranešimai: 4104
Miestas: Kurortas prie jūros/Šiauliai
jei būtų,kad tektų vėlei rinktis omegą,jei dyzelį,tik 2,5dti.Nemanau kad jis daugiau suvalgo,nei 2,2 110kw (remapintas).Man vidurkis apie 6,6-7,5 svyruoja,mat tikrai daug važinėju trumpais start-stop režimais.Grynai mieste,tokiu režimu,sąnaudų nežinau.Trasoje labai jau netaupant apie 6l,nu galima ir 5,7 padaryt,bet tada turi važiuot kai kiaušinių prisidėjęs.Ir trasoje daugiau km prasukama,aplamai,gal 60proc,ir 40proc šaltu motoru,po palangą.

_________________
Astra G 2,0 dti, ~90kw/300nm - ex
Signum fl 1,9 cdti-jos mašina ~114kw 350nm
Astra H 1,9cdti 118kw,360nm-Diesel Animals tested

Remapas , išprogramavimas ir tt.Programos rcl123 "Opelis.lt" -daromos individualiai,remiantis "gyvais" parametrais.
Taigi,nebereikia belstis į Vilnių,tiems kurie gyvena Šiaulių zonoje.
tel: 860351209 arba 867357346 iki 20val


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-07 00:01 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
Prikeliu primirštą temą. Praėjus 7 metams sugalvojau grįžti prie omegos. Šiandien teko apžiūrėti tokią http://www.autogidas.lt/opel-omega-b-fl-universalas-2003-0127749338.html
Telefonu nupasakojo, jog toks "ledas", jog seniai teko tokią parvaryti į LT. Realybė šiek tiek kitokia: Keistai švilpia turbina (sakė, jog turbina keista, nes, turbūt, buvo sklendės įtrauktos, kurių nebėra jau), pavažiavus kelis km ir sustojus - salone jaučiamas tepalo kvapas (buvo keistos pakaitinimo žvakės, tai gal kolektorių nuiminėjant kur ir prilašėjo, bet mažai tuo tikiu), dar ant neįšilusio variklio atsukus tepalo dangtelį gan stipriai veržėsi dūmas, ar tai normalu? Trūkęs priekinis stiklas, galinių durelių apdaila su izoliacija prikabinta.... Ir galiausiai tokios smulkmenos, kaip nėra atsarginio rato, išpjautas katalizatorius, vasarinės padangos (dvi iš jų nekažką) ir pan. Tai už tokią kainą... Pavajot ją jam parduot...

Yra dar variantų, kuriuos bandysiu apžiūrėt, tad klausimas, į ką dar derėtų atkreipti dėmesį? Būtent 2.5DTI 110kw. Kaip atskirt, užvaikytas tas variklis ar ne? Nesu super nusimanantis automobiliuose, bet ką išvardinau anam variante, tai čia ir nelabai žinant neįmanoma nepastebėti. Gal yra kokių specifinių vietų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-09 01:25 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-07-09 18:21
Pranešimai: 1447
dariussaulis rašė:
Prikeliu primirštą temą. Praėjus 7 metams sugalvojau grįžti prie omegos. Šiandien teko apžiūrėti tokią http://www.autogidas.lt/opel-omega-b-fl-universalas-2003-0127749338.html
Telefonu nupasakojo, jog toks "ledas", jog seniai teko tokią parvaryti į LT. Realybė šiek tiek kitokia: Keistai švilpia turbina (sakė, jog turbina keista, nes, turbūt, buvo sklendės įtrauktos, kurių nebėra jau), pavažiavus kelis km ir sustojus - salone jaučiamas tepalo kvapas (buvo keistos pakaitinimo žvakės, tai gal kolektorių nuiminėjant kur ir prilašėjo, bet mažai tuo tikiu), dar ant neįšilusio variklio atsukus tepalo dangtelį gan stipriai veržėsi dūmas, ar tai normalu? Trūkęs priekinis stiklas, galinių durelių apdaila su izoliacija prikabinta.... Ir galiausiai tokios smulkmenos, kaip nėra atsarginio rato, išpjautas katalizatorius, vasarinės padangos (dvi iš jų nekažką) ir pan. Tai už tokią kainą... Pavajot ją jam parduot...

Yra dar variantų, kuriuos bandysiu apžiūrėt, tad klausimas, į ką dar derėtų atkreipti dėmesį? Būtent 2.5DTI 110kw. Kaip atskirt, užvaikytas tas variklis ar ne? Nesu super nusimanantis automobiliuose, bet ką išvardinau anam variante, tai čia ir nelabai žinant neįmanoma nepastebėti. Gal yra kokių specifinių vietų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį?


turbina keista?sklendes,jei jau itrauke,tai ir galva lupta,aisku tarpine ta pati uzdeta 100 proc garantuoju,nes naujos del pardavimo tikrai nepirks,voztuvai linke pakeisti,stumokliai taipat,lizdavietes idomu kaip sutvarkytos?isiurbimo koliko tarpines nekeistos,trukes priekinis stiklas-rudziu batalionas po stiklu,ko pasekoje stiklas truksta,reik ziuret vietoj,matosi.,navigacija gali pamirst,sena kaip pasaulis,+ lt neveikia ,katalyzas ispjautas ,rankas nukapot,perekupas+ rida tai pievos visiskos,salona ziuret idemiai ,gal ten iki odos kaip iki menulio,ten dermantinas?sedyniu sildymas priekiniu,galiniu,veikimas?remontas kerta gan skaudziai.,nera salono foto,tai ir kai ka sako,ziurek vaira,begiu rycaga,pedalus,sedyniu krastus,salono bukle, ir t.t.,isores dazymus,kuriu tikrai yra,jei tiek pridaryta matant plika akim,kiek dar tada uzslepta???+kaina :O
asmeniskai neziureciau (-) sios auto.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-09 01:47 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
opel1 rašė:
turbina keista?sklendes,jei jau itrauke,tai ir galva lupta,aisku tarpine ta pati uzdeta 100 proc garantuoju,nes naujos del pardavimo tikrai nepirks,voztuvai linke pakeisti,stumokliai taipat,lizdavietes idomu kaip sutvarkytos?isiurbimo koliko tarpines nekeistos,trukes priekinis stiklas-rudziu batalionas po stiklu,ko pasekoje stiklas truksta,reik ziuret vietoj,matosi.,navigacija gali pamirst,sena kaip pasaulis,+ lt neveikia ,katalyzas ispjautas ,rankas nukapot,perekupas+ rida tai pievos visiskos,salona ziuret idemiai ,gal ten iki odos kaip iki menulio,ten dermantinas?sedyniu sildymas priekiniu,galiniu,veikimas?remontas kerta gan skaudziai.,nera salono foto,tai ir kai ka sako,ziurek vaira,begiu rycaga,pedalus,sedyniu krastus,salono bukle, ir t.t.,isores dazymus,kuriu tikrai yra,jei tiek pridaryta matant plika akim,kiek dar tada uzslepta???+kaina :O
asmeniskai neziureciau (-) sios auto.


Kaip sakė - kokią matau, tokią jis atvarė, čia jo vietiniai meistrai tik pasakė, kad turbina keista, nes "ACEIT" kai keitė žvakes, tai apžiūrėjo viską. Dėl stiklo nesigilinau, tiesiog jis man aiškino, kad su tokiu TA praeisiu, o aš jam tiesiai šviesiai - be šansų. Dėl navigacijos žinau, bet spalvotas ekranas man labiau žiūrisi, nors ir turi jis ligų. Katalizatorių, kaip supratau, pats jau pjovė ir irgi įrodinėjo, jog TA be problemų, nes labai gerai padaryta ir nieko nesimato :D Kaip atskirt saloną, dermantinas ar oda? Šiaip lyg turėčiau atskirt, bet gal kas specifinio yra. Ten panašu, kad oda, bet šonai neblogai aptrinti. Sėdynių šildymas pasirodė nekažką, nes įjungus ant max nelabai ir jutau kažką, čia irgi jų bėda kažkokia? Nes ant maniškės volvo paprastai po kokios minutės jau išjungiu, nes perkaršta.

Tai aš atvažiavau, pažiūrėjau ir išvažiavau, gal kiti pamatys postą ir nevažiuos, nes aš 600km pramyniau šiaip sau :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-15 22:21 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
Ar tikrai daugiau nieks jokių patarimų neturi? Forumas iš ties apmiręs...

Teko dar keletą omegų apžiūrėti, tai iš tiesų sudėtingas variantas su jomis... Turiu klausimą dėl priekinio stiklo: jeigu yra pabaltavę stiklo apačioje, tai reiškia, jog po apačia yra rudžių ir stiklas yra prikeltas? Ar verta tokį dalyką tvarkyti ir kiek tai galėtų kainuoti? Taip pat pastebėjau, jog su bagažinėmis taip pat nekažką, be rūdžių dar nemačiau - ypač po galiniu valytuvu.

Teko apžiūrėt šią: http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-ome ... 67831.html Toks jausmas, kad turbinos nėra - visiškai nevažiuoja. turbūt ir siurbliui paskutinioji - šilta vedasi 2-3s. Nuotraukos darytos turbūt rudenį, nes rūdimis jau apsipylusi pakankamai, kažkiek bandyta maskuoti lipdukais ir pan... Kaip visuomet kaina kosmosas, o žadėto ledo nėra.

Ieškodamas numyniau jau apie 3k km, nes, kaip tyčia, pardavime atsiranda kituose Lt galuose, nei aš būnu.

Tad jei turite dar kokių rimtų pastebėjimų ir patarimų, tai mielai išklausysiu. Žiūriu jau ne tik 2.5, bet ir 2.2.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-16 13:26 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-07-08 19:02
Pranešimai: 330
Miestas: Šiauliai
Sėkmės toliau ieškant, tikėkimės, kad rasi ko ieškai. Pats irgi norėjau keist dabartinę Omegą į geresnių metų, bet žiūrinėjant kas siūloma ir kainos santykį nusprendžiau palikt prie dabartinio "seno kledaro" :-] Biški pasitvarkius smulkmenas, riedėt dar porą metų, nes TA ant nosies :S Retas opelis ant LT po 8 metus išvažinėja nesurūdijęs iki galo, tai su savo gal ir dešymkę padarysiu :-]

_________________
(2008.07 - 2016.07) Omega B Caravan 95, 2.0 b/d - ex
(2016.05 - ???) Omega B Sedan 97, 2.5 b/d

>>-- Elektros darbai, instaliacija --<<


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-16 15:46 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-08 16:40
Pranešimai: 316
Miestas: Jasiunai (Netoli Vilniaus)
dariussaulis rašė:
Ar tikrai daugiau nieks jokių patarimų neturi? Forumas iš ties apmiręs...

Teko dar keletą omegų apžiūrėti, tai iš tiesų sudėtingas variantas su jomis... Turiu klausimą dėl priekinio stiklo: jeigu yra pabaltavę stiklo apačioje, tai reiškia, jog po apačia yra rudžių ir stiklas yra prikeltas? Ar verta tokį dalyką tvarkyti ir kiek tai galėtų kainuoti? Taip pat pastebėjau, jog su bagažinėmis taip pat nekažką, be rūdžių dar nemačiau - ypač po galiniu valytuvu.

Teko apžiūrėt šią: http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-ome ... 67831.html Toks jausmas, kad turbinos nėra - visiškai nevažiuoja. turbūt ir siurbliui paskutinioji - šilta vedasi 2-3s. Nuotraukos darytos turbūt rudenį, nes rūdimis jau apsipylusi pakankamai, kažkiek bandyta maskuoti lipdukais ir pan... Kaip visuomet kaina kosmosas, o žadėto ledo nėra.

Ieškodamas numyniau jau apie 3k km, nes, kaip tyčia, pardavime atsiranda kituose Lt galuose, nei aš būnu.

Tad jei turite dar kokių rimtų pastebėjimų ir patarimų, tai mielai išklausysiu. Žiūriu jau ne tik 2.5, bet ir 2.2.


Šiaip sudetinga tokiu metu auto idealios bukles (arba kaž ka panašaus) rast, čia galioja ne tik Opeliams, bet ir kitu markiu automobiliams. Mano galva tai prie smulkmenu prisipisineti neverta, viska galyma pataisyti! Geriau jau kaip sakant, perdažyti galyni bagažines dangti, negu pistis su Audi V6 dizeliais ir aliuminine pakaba, arba gaivynti nuvarytus i raga BMW :-/
Šiaip savo Omegele nupirkau beieškodamas Volviako iiir užsibuvo jinai pas mane :V Nematau kol kas alternatyvu iki 2000 euru. Nuo saves patarčiau vis del to 2,2 varianta, normaliai jisai traukia na o jeigu jau neužtenka "arkliu" tai visada už "kriksčioniška" kaina, "pasiturbinti" pas klubieti RCLa galyma. Tas 2,5 variantas gali ir paskutynes kelnes nuimti, nors......??
Galynio dangčio rudijimas yra lyga, ko pasekoje pardavime mes gaunam arba jau dažyta varianta, arba reikes pačiam tvarkyt (nuo 50 iki 100e. su viskuom). Antras variantas geresnis, nes ir kaina numuši del to, na ir geriau sutvarkysi negu perekupai. Atkreipk demesi i Ksenonus, apiplovimas turi buti 100% ir ar jie automatiškai reguliojasi, nes jeigu ne arba artimos šviesos šviečia po nosim-tai T.A. nepraeis, reikes tada ieškoti viena brangu davikli (apie 80 e). Priekinius amortikus butinai patikrink, nes daugumoje buna pavarge, keitymas brangus, ypač šiais laikais. Butynai išbandyk trasoi, turi but tylu ramu. Jeigu garsiai dirba variklis ar tupai begejasi arba yra vibracija pajudant, geriau ieškoti kito varianto! Nes ta mintis, kad tipo Opeli galyma pakankamai pigiai susitvarkyti yra nesamone! Esant dabartyniems daliu ir serviso kainom, tai nerealu! Šrotai nebent variklio/kebulo atžvilgiu gali padeti, visa kita reikes arba reustauruoti, arba keisti naujomis detalemis. Atkreipk demesi i klimos migtukus, jeigu nusitrine reiškia yra bedu su kondiku arba jau rida ne 150tukst. :-) (v)
Na tiek tau tu patarymu (h)

P.S. kaip tau šis variantas? http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-ome ... 70619.html

_________________
Omega 2.2 Dti 2002m. Design for my editions -ex
Opel Astra 2.0 Dtl 2000m. Automat. Pilna. Zmonos
Vectra C 1.9 d 2005 Universal - EX! Last Zopel in my Life!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-16 22:28 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
Omeginas77 rašė:
dariussaulis rašė:
Ar tikrai daugiau nieks jokių patarimų neturi? Forumas iš ties apmiręs...

Teko dar keletą omegų apžiūrėti, tai iš tiesų sudėtingas variantas su jomis... Turiu klausimą dėl priekinio stiklo: jeigu yra pabaltavę stiklo apačioje, tai reiškia, jog po apačia yra rudžių ir stiklas yra prikeltas? Ar verta tokį dalyką tvarkyti ir kiek tai galėtų kainuoti? Taip pat pastebėjau, jog su bagažinėmis taip pat nekažką, be rūdžių dar nemačiau - ypač po galiniu valytuvu.

Teko apžiūrėt šią: http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-ome ... 67831.html Toks jausmas, kad turbinos nėra - visiškai nevažiuoja. turbūt ir siurbliui paskutinioji - šilta vedasi 2-3s. Nuotraukos darytos turbūt rudenį, nes rūdimis jau apsipylusi pakankamai, kažkiek bandyta maskuoti lipdukais ir pan... Kaip visuomet kaina kosmosas, o žadėto ledo nėra.

Ieškodamas numyniau jau apie 3k km, nes, kaip tyčia, pardavime atsiranda kituose Lt galuose, nei aš būnu.

Tad jei turite dar kokių rimtų pastebėjimų ir patarimų, tai mielai išklausysiu. Žiūriu jau ne tik 2.5, bet ir 2.2.


Šiaip sudetinga tokiu metu auto idealios bukles (arba kaž ka panašaus) rast, čia galioja ne tik Opeliams, bet ir kitu markiu automobiliams. Mano galva tai prie smulkmenu prisipisineti neverta, viska galyma pataisyti! Geriau jau kaip sakant, perdažyti galyni bagažines dangti, negu pistis su Audi V6 dizeliais ir aliuminine pakaba, arba gaivynti nuvarytus i raga BMW :-/
Šiaip savo Omegele nupirkau beieškodamas Volviako iiir užsibuvo jinai pas mane :V Nematau kol kas alternatyvu iki 2000 euru. Nuo saves patarčiau vis del to 2,2 varianta, normaliai jisai traukia na o jeigu jau neužtenka "arkliu" tai visada už "kriksčioniška" kaina, "pasiturbinti" pas klubieti RCLa galyma. Tas 2,5 variantas gali ir paskutynes kelnes nuimti, nors......??
Galynio dangčio rudijimas yra lyga, ko pasekoje pardavime mes gaunam arba jau dažyta varianta, arba reikes pačiam tvarkyt (nuo 50 iki 100e. su viskuom). Antras variantas geresnis, nes ir kaina numuši del to, na ir geriau sutvarkysi negu perekupai. Atkreipk demesi i Ksenonus, apiplovimas turi buti 100% ir ar jie automatiškai reguliojasi, nes jeigu ne arba artimos šviesos šviečia po nosim-tai T.A. nepraeis, reikes tada ieškoti viena brangu davikli (apie 80 e). Priekinius amortikus butinai patikrink, nes daugumoje buna pavarge, keitymas brangus, ypač šiais laikais. Butynai išbandyk trasoi, turi but tylu ramu. Jeigu garsiai dirba variklis ar tupai begejasi arba yra vibracija pajudant, geriau ieškoti kito varianto! Nes ta mintis, kad tipo Opeli galyma pakankamai pigiai susitvarkyti yra nesamone! Esant dabartyniems daliu ir serviso kainom, tai nerealu! Šrotai nebent variklio/kebulo atžvilgiu gali padeti, visa kita reikes arba reustauruoti, arba keisti naujomis detalemis. Atkreipk demesi i klimos migtukus, jeigu nusitrine reiškia yra bedu su kondiku arba jau rida ne 150tukst. :-) (v)
Na tiek tau tu patarymu (h)

P.S. kaip tau šis variantas? http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-ome ... 70619.html


Toj nuorodoj, kur įdėjau, tai degė pranešimas dėl žibintų aukščio reguliavimo, bet nesigilinau, nes vis tiek nebūčiau pirkęs. O kaip dar patikrint aukščio reguliavimą? Dar pastebėjau, ar 2300€ ar 1300€, tai būklės plius minus tokios pat, tų pigesnių gal net geresnės. Ryt turbūt tokią ir imsiu ir nebesuksiu galvos, ten 2.2, variklis dirba gan tyliai sakyčiau, viskas veikia lyg. Man prioritetas xenon, oda, bose, webasta. Tikiuos, kad webasta bus veikianti, nes nelabai patikrinsiu. Variklis šyla iki 80, tai turbūt termostatas iki 80? Labai nemėgstu, kai perekūpas apie 2004m opelį sako, kad ko tu nori iš tokių metų mašinos, tai labai paprastai atsakau - pažiūrėk į mano volvo tokių pat metų ir pabandyk prie ko prisikabint, tai nebesako po to taip.

Dar vis klausimas dėl priekinio stiklo - jei yra pabaltavę apačioje, tai labai prastai ten?

Kur įdėjai nuorodą, tai teko ir su ta pravažiuoti, variklis lyg neblogai dirba, važiuoja neblogai, bet rūdžių jau per visą kėbulą nemažai yra + nėra mano norimų privalumų, o apžiūrėjau, nes vis tiek Šiauliuose buvau.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-16 23:31 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-08 16:40
Pranešimai: 316
Miestas: Jasiunai (Netoli Vilniaus)
Tai kokia išsirinkai, duok nuoroda? (+)
O del stiklo nežinau, šrote mačiau kebulus be stiklu nieko ten baisaus nera (v) Čia ne tas variantas kaip Vectroi, kur viršutynese kampuose kiaurai prarudyja :-/
Del Webastos nesveig, jeigu ir veiks tai neilgam. manoji 2men. žiemos pradirbo ir Amen (i)
Butinai patikrink po vairuotojo kilimeliu, ar ne šlapia (pečius kartais tenai praleidžia) ir šiaip kaip klima veikia? Jeigu užsikuriant mirksi ant klimos ekranelio užrašas ECO, reiškia sistemoi truksta arba visai nera freono. Vasara be šaldymo odiniam salone-ragai :A
Del termostato nematau bedos. Pas mane irgi darbo diapazonas nuo 80 iki 90 (vasara, miestas)

_________________
Omega 2.2 Dti 2002m. Design for my editions -ex
Opel Astra 2.0 Dtl 2000m. Automat. Pilna. Zmonos
Vectra C 1.9 d 2005 Universal - EX! Last Zopel in my Life!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-16 23:40 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-11 17:10
Pranešimai: 108
Nuorodos neturiu, nes skelbimo nėra, turguj radau. Dėl ECO kažkaip neatkreipiau net demesio. Dar pastebėjimas - pageltę lempų stiklai, teks poliruot. Rūdžių yra ant bagažinės, vienų durelių apačios ir ant vieno sparno puslyčiu, bet sparnas špakliuotas ir dažytas. Bet ir kaina ne 2300€ :) tikiuos webasta veiks :) o sutvarkyt jeigu ką juk galima


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-20 15:35 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Omeginas77 rašė:
Atkreipk demesi i Ksenonus, apiplovimas turi buti 100% ir ar jie automatiškai reguliojasi, nes jeigu ne arba artimos šviesos šviečia po nosim-tai T.A. nepraeis, reikes tada ieškoti viena brangu davikli (apie 80 e)


Koks čia daviklis kainuoja 80 eurų?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-20 20:10 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-08 16:40
Pranešimai: 316
Miestas: Jasiunai (Netoli Vilniaus)
Fatmann rašė:
Omeginas77 rašė:
Atkreipk demesi i Ksenonus, apiplovimas turi buti 100% ir ar jie automatiškai reguliojasi, nes jeigu ne arba artimos šviesos šviečia po nosim-tai T.A. nepraeis, reikes tada ieškoti viena brangu davikli (apie 80 e)


Koks čia daviklis kainuoja 80 eurų?


Autolevingo davyklis
Praeitais metais iš OpelManto naujas 86 eur.
Šrotai stumia už 30-40eur.
Sau radau iš privatininko už 20 eur.

_________________
Omega 2.2 Dti 2002m. Design for my editions -ex
Opel Astra 2.0 Dtl 2000m. Automat. Pilna. Zmonos
Vectra C 1.9 d 2005 Universal - EX! Last Zopel in my Life!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-02-22 10:40 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-13 10:05
Pranešimai: 385
Miestas: Vilnius
Omeginas77 rašė:
Fatmann rašė:
Omeginas77 rašė:
Atkreipk demesi i Ksenonus, apiplovimas turi buti 100% ir ar jie automatiškai reguliojasi, nes jeigu ne arba artimos šviesos šviečia po nosim-tai T.A. nepraeis, reikes tada ieškoti viena brangu davikli (apie 80 e)


Koks čia daviklis kainuoja 80 eurų?


Autolevingo davyklis
Praeitais metais iš OpelManto naujas 86 eur.
Šrotai stumia už 30-40eur.
Sau radau iš privatininko už 20 eur.


10 eurų priekinis, 10 eurų galinis. Visai neseniai sau pirkau. Tereikia netingėt pasiskambinėt.
30 ar 40 eurų - perekūpų-fantastų kainos.

Dar pavyzdys apie tai, kad paieškos duoda vaisių - už Xenon žibintus Vilniuje šrote 150 eurų užsiprašė. Tokiems gydytis reikia.
Nupirkau už 80 eurų su viskuo. Buvo ir už 65, tik nebesuspėjau nuvažiuot, iš po nosies nugriebė.
Omegos dalys šrotuose tuoj kilogramais bus parduodamos, niekam nebereikės jų.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Opel omega 2,5 DTI
StandartinėParašytas: 2016-03-02 19:25 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2016-03-02 10:03
Pranešimai: 3
dariussaulis rašė:
Prikeliu primirštą temą. Praėjus 7 metams sugalvojau grįžti prie omegos. Šiandien teko apžiūrėti tokią http://www.autogidas.lt/opel-omega-b-fl-universalas-2003-0127749338.html
Telefonu nupasakojo, jog toks "ledas", jog seniai teko tokią parvaryti į LT. Realybė šiek tiek kitokia: Keistai švilpia turbina (sakė, jog turbina keista, nes, turbūt, buvo sklendės įtrauktos, kurių nebėra jau), pavažiavus kelis km ir sustojus - salone jaučiamas tepalo kvapas (buvo keistos pakaitinimo žvakės, tai gal kolektorių nuiminėjant kur ir prilašėjo, bet mažai tuo tikiu), dar ant neįšilusio variklio atsukus tepalo dangtelį gan stipriai veržėsi dūmas, ar tai normalu? Trūkęs priekinis stiklas, galinių durelių apdaila su izoliacija prikabinta.... Ir galiausiai tokios smulkmenos, kaip nėra atsarginio rato, išpjautas katalizatorius, vasarinės padangos (dvi iš jų nekažką) ir pan. Tai už tokią kainą... Pavajot ją jam parduot...

Yra dar variantų, kuriuos bandysiu apžiūrėt, tad klausimas, į ką dar derėtų atkreipti dėmesį? Būtent 2.5DTI 110kw. Kaip atskirt, užvaikytas tas variklis ar ne? Nesu super nusimanantis automobiliuose, bet ką išvardinau anam variante, tai čia ir nelabai žinant neįmanoma nepastebėti. Gal yra kokių specifinių vietų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį?


sveiki, nusipirkau as si stebukla is Gargzdu, buciau pirmiau cia forume paskaites buciau kogero neemes, bet kaip sako protas po to vaiksto, nusiderejau iki 2k eur, dar gavau ziemines padangas su lietais ir stiklas buvo pakeistas jau ,...
Kai paskambinau seke ta pacia pasaka kaip ir tau , kad tokios nerealios dar nebuvo mates :-))))))), beje pasakojo ir apie tave, sake labai pedantiskas buvo is vilniaus atvaziaves apziurinejo viskas patiko, tik galines dureles sumaise reikala :-)))))), nes labai pedantas sake esi :-), ai dar liepiau pravaryt technikine , tai matos per pazistamus ir pravare, pats varysiu i eolta ant stendo perkratyt kad matyt kas ir kaip, vaziuoja siaip normaliai, dumo nepucia, tik tas turbo svilpimas idomus toks , sakau gal net ne turbinos o koks intercooleris kiauras, noras tiek ir tenusimanau, beje labai likau nustebes, kad nera lempu aukscio reguliatoriaus, tik ratukas spidometro apsvietimui kazi ar taip turi but ar meistriskai isimta ir pakavota nors kiek studijavau , nedraskyta ligtais
parsisiunciau istorija , is olandu, tai sesi savininkai, bet visi privatus , spidometras vietoj 233k - 380k , ka as zinau vaziuoja masina ramiai, variklis dirba ramiai, 6 kausai savo duoda pajust , ziuresim kiek ilgai


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Sukurta subsilver2 pagrindu. Pagamino Geremio
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007