andrelka rašė:
cia tema wiena buwo pasiskaityk apie fronteras
viewtopic.php?f=51&t=14872seip pats vazinedavau su 95m 2.0l aisq slabnas matoras bet per trejus metus rimtesniu gedimu nebuwo, nuvaziuojama su ja buvo dauk km, duobiu wisiskai nebijo (cia gi "zipas") paskutintus metus vaziavimo buvo nemazai po bekelia bet niekas nenusoko, turejau omega A su 2.3td tai variklis man labai patiko, megai jo uztegdavo per akis, tekia buwo prisikabynt 4.5tonos sunkvezimiuka, nuo kedainiu tempiau iki kauno tai ji labai lengwai viko, autostradoj 90km/h ore, tai va pora metu kankinau ta matara ir nieko jam ten nenutiko, na tubina jau i gala buvo, bet masina 87m tai cia wiskas normalu, nu zek neapsipirk jei nepatyiks atgal nuwarysi, gi pazystamas...
blia nedaskaiciau temos iki galo

na bet tiek prirasiau tai jau skaitykit...
a mege savo su palaida vaziuokle "idealiu" kuzavu is isores, dugnas faktas prapuves, ir su turbut nulausta 2 pavaros sakute stumiau uz 1000lt zmogus susitwarke skambino sake dar wis vazineja ir patenkintas...
Labai norėčiau paskaityti plačiu apie šias mašinas, gal net labiau apie benzinus domintų.
Tiesa, kokios pas juos blokiruotės? "Kietos" paprastai kalbant 100%? Priekis? Centras? Galas?
Pats dabar išbandęs Omega B 2.0 16V, patiko už itin mažą kainą gautas komfortas, detalių pigumas sužavėjo. Aišku rūdys kaip rūdys... dzin.
Tiesa, fronteros kaip suprantu silpnokos su blokiruotėm, laužant lengvai lūžta (bent taip supratau) ar tai galioja ir A ir B modeliams?
Jei nepagailėsiu pinigų, domina B... bet neatmetu galimybės ir įsigyti A... tačiau gal jūsų patarimai nulems konkrečiai žiūrėti tik B?
Iš anksto dėkui už atsakymus.