"Žaibo Rato" klubo forumas

OPEL automobilių gerbėjai
Dabar yra 2019-08-22 21:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Prieš kurdami naują temą/pranešimą, susipažinkite su forumo taisyklėmis



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2009-03-11 20:11 
cia tema wiena buwo pasiskaityk apie fronteras
viewtopic.php?f=51&t=14872

seip pats vazinedavau su 95m 2.0l aisq slabnas matoras bet per trejus metus rimtesniu gedimu nebuwo, nuvaziuojama su ja buvo dauk km, duobiu wisiskai nebijo (cia gi "zipas") paskutintus metus vaziavimo buvo nemazai po bekelia bet niekas nenusoko, turejau omega A su 2.3td tai variklis man labai patiko, megai jo uztegdavo per akis, tekia buwo prisikabynt 4.5tonos sunkvezimiuka, nuo kedainiu tempiau iki kauno tai ji labai lengwai viko, autostradoj 90km/h ore, tai va pora metu kankinau ta matara ir nieko jam ten nenutiko, na tubina jau i gala buvo, bet masina 87m tai cia wiskas normalu, nu zek neapsipirk jei nepatyiks atgal nuwarysi, gi pazystamas...
blia nedaskaiciau temos iki galo :V na bet tiek prirasiau tai jau skaitykit... :)
a mege savo su palaida vaziuokle "idealiu" kuzavu is isores, dugnas faktas prapuves, ir su turbut nulausta 2 pavaros sakute stumiau uz 1000lt zmogus susitwarke skambino sake dar wis vazineja ir patenkintas...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2009-05-25 22:48 
sveiki,kazkodel visi kalba apie turbo dyzeliu arba 2.0l bendzinus,gal kas galit ka pasakyt apie 2,4l bendzina ? kazkaip slabnai traukia,bet liktais vaziuoja normaliai,nu aisku ja teturiu tik 6 dienas :D


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2009-05-25 22:49 
Velniukstis666 @ 2009-05-25 21:48 rašė:
sveiki,kazkodel visi kalba apie turbo dyzeliu arba 2.0l bendzinus,gal kas galit ka pasakyt apie 2,4l bendzina ? kazkaip slabnai traukia,bet liktais vaziuoja normaliai,nu aisku ja teturiu tik 6 dienas :D

2.4 yra omeginis kuro ryjikas su 92kw :D ,tiek kad jo galia prie zemu apsuku vienintelis jo pliusas


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2011-07-20 12:34 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-17 01:13
Pranešimai: 190
Miestas: Kaunas
andrelka rašė:
cia tema wiena buwo pasiskaityk apie fronteras
viewtopic.php?f=51&t=14872

seip pats vazinedavau su 95m 2.0l aisq slabnas matoras bet per trejus metus rimtesniu gedimu nebuwo, nuvaziuojama su ja buvo dauk km, duobiu wisiskai nebijo (cia gi "zipas") paskutintus metus vaziavimo buvo nemazai po bekelia bet niekas nenusoko, turejau omega A su 2.3td tai variklis man labai patiko, megai jo uztegdavo per akis, tekia buwo prisikabynt 4.5tonos sunkvezimiuka, nuo kedainiu tempiau iki kauno tai ji labai lengwai viko, autostradoj 90km/h ore, tai va pora metu kankinau ta matara ir nieko jam ten nenutiko, na tubina jau i gala buvo, bet masina 87m tai cia wiskas normalu, nu zek neapsipirk jei nepatyiks atgal nuwarysi, gi pazystamas...
blia nedaskaiciau temos iki galo :V na bet tiek prirasiau tai jau skaitykit... :)
a mege savo su palaida vaziuokle "idealiu" kuzavu is isores, dugnas faktas prapuves, ir su turbut nulausta 2 pavaros sakute stumiau uz 1000lt zmogus susitwarke skambino sake dar wis vazineja ir patenkintas...


Labai norėčiau paskaityti plačiu apie šias mašinas, gal net labiau apie benzinus domintų.
Tiesa, kokios pas juos blokiruotės? "Kietos" paprastai kalbant 100%? Priekis? Centras? Galas?

Pats dabar išbandęs Omega B 2.0 16V, patiko už itin mažą kainą gautas komfortas, detalių pigumas sužavėjo. Aišku rūdys kaip rūdys... dzin.
Tiesa, fronteros kaip suprantu silpnokos su blokiruotėm, laužant lengvai lūžta (bent taip supratau) ar tai galioja ir A ir B modeliams?
Jei nepagailėsiu pinigų, domina B... bet neatmetu galimybės ir įsigyti A... tačiau gal jūsų patarimai nulems konkrečiai žiūrėti tik B?

Iš anksto dėkui už atsakymus.

_________________
Vaizdo registratoriai* GPS meistras* Racijos
8-655-52655, Skype:Bajoras2 www.todesa.lt


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2011-07-20 18:48 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-01-29 01:47
Pranešimai: 1529
Miestas: Kaunas
blokiruote tik centrine, kai ijungi priekini tilta. joje nera full time, tik 4x4 (50/50) arba RWD.
pirmas dalykas kur vazineti ketini kad galvoji kad silpnoka, kolkas nelabai kam luzo, gal nebent habai, ir tai daugumai del to kad nemoka ju ijungti.
siaip geriau 4x4forum.lt paskaitinek, ten daugiau ju yra

_________________
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move that wall
ovb 2.2 dti
puzle +18 age


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2011-07-21 12:30 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-17 01:13
Pranešimai: 190
Miestas: Kaunas
jei priekis/galas yra laisvi difai, o blokuojasi tik centras - blogai... labai gaila...
I-os kartos quattro sistema taip ir pasidaro... totaliai nieko naudingo, dar + valdymas tampa ziauriai nepatogus.

Ateina ziema, reik aukstesnio pravazumo masinos, nes atsikeleme gyventi i sodus, jauciu ten su valymu gali buti visko.
Turiu ir audi V8 quattro, viena beda - kad ji lengvoji masina, t.y. pilvu toli nenušliauši...

_________________
Vaizdo registratoriai* GPS meistras* Racijos
8-655-52655, Skype:Bajoras2 www.todesa.lt


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2014-10-23 13:16 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)

Užsiregistravo: 2014-10-19 20:49
Pranešimai: 634
Pas mane frontera b.kiek domejausi tai pas ja taip rwd ir awd veikia.ijungus awd razdatkeje keumpliais sujungia priekini tilta ir gaunasi tiek i prieki tiek i gala kardaninio veleno sukiai visada vienodi.pvz atjungus galiniu ratu kardana ir ijungus 4wd masina puikiai vaziuoja tik tampa fwd.toliau galinis reduktorius yra lsd tai yra padidintos trinties.priekinis reduktorius paprastas del to nedidelis minusas.kas turi frontra b pastebejo kad ijungus 4wd ir susukus vaira masina stabdo.ten niekas niekur nesiblokuoja tai del razdatkes.kaip ir minejau ji tiek i prieki tiek i gala visada kai ijungtas 4wd perduoda vienoda sukimosi skaiciu.o susukus vaira visi 4 ratai sukasi skirtingu dreiciu.tai gaunasi vienas galinis ratas turi prabuksuoti tam kad islaikiti priekinio rato greiti.pas frontera b geras dalykas jei ziema galas ant ledo o priekis ant asfalto ir atvirksciai ir ijungtas 4wd tai tie ratai kurie ant ledo tai del razdatkes ratai nebuksuos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Sukurta subsilver2 pagrindu. Pagamino Geremio
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007